Departamentul Comercial

Manager Comercial - Damaschin Robert
Cuvinte cheie : energic, hotarat, punctual

"Sunt definit de energie, hotarare si punctualitate. Toate aceste calitati sunt necesare unui manager, din orice departament al unei intreprinderi. Atunci cand ai energie si o folosesti constructiv poti creste productivitatea echipei pe care o coordonezi. Totodata, trebuie sa fii ferm atunci cand trebuie indeplinite anumite sarcini, iar daca iti lipseste punctualitatea vei esua in relatiile comerciale." 


Coordonator Sef Birou Marketing - Sculeac Constantin
Cuvinte cheie : comunicare-creativitate, analiza, cameleonic

"Marketing: Analizam, ne dezvoltam si ne concentram pe nevoile clientului. Totodata stapanirea comunicarii, o expresivitate si creativitate in limbaj pentru a starni interesul persoanelor din jur este necesara pentru a readuce clientul in "casa" ta. In acelasi timp o atitudine camelonica iti permite sa te mulezi dupa fiecare client in parte si sa fii bun in permanenta."



Marketer - Pascaru Bogdan
Cuvinte cheie : entuziast, comunicativ , tehnic

"Sunt o persoana foarte amuzata. Ma amuz prin tot ceea ce fac. Consider ca toate lucrurile au in esenta lor ludicul. Asta si in marketing: aduc frumusetea jocului, culoare si bucurie pe fetele clientilor."


Birou Achizitii : Lungu Adina si Znacom George
Cuvinte cheie : seninatate, deschidere, jovialitate


"Pentru a oferi clientilor cele mai bune produse trebuie sa folosim produse de calitate, sa stabilim parteneriate durabile si serioase. In permanenta cautam calitate si preturi accesibile si stabilim parteneriate cu cele mai bune firme de pe piata."



Vanzator - Vrabie Andreea
Cuvinte cheie : amabilitate, seninatate, serviabilitate

"O firma are o multitudine de angajati, pe diverse compartimente, departamente si care se ocupa pana in cele mai mici detalii de afacere in sine (logistica, promovare, productie, cercetare-dezvoltare,etc.) Oamenii din care fac aceste activitati sunt, de regula, in spatele scenei, iar vanzatorul este in prim-plan. El este cel care vinde, cel care negociaza si care convinge clientul ca produsule pe care le vinde sunt cele mai bune. Asta e rolul meu aici : sa conving clientul ca avem produsele cele mai bune."